Pristup informacijama
Pravo na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija ostvaruje se u skladu sa Zakonom o pravu na pristup informacijama (Narodne novine 25/13, 85/15, 69/22).
Cilj Zakona je omogućiti i osigurati ostvarivanje Ustavom Republike Hrvatske zajamčenog prava na pristup informacijama, kao i na ponovnu uporabu informacija fizičkim i pravnim osobama putem otvorenosti i javnosti djelovanja tijela javne vlasti.
Pravo na pristup informacijama temelji se na načelima javnosti i slobodnog pristupa, pravodobnosti, potpunosti i točnosti informacija, načelu jednakosti, načelu raspolaganja informacijom te, sukladno članku 5. stavku 1. točki 5. Zakona obuhvaća pravo korisnika na traženje i dobivanje informacije, kao i obvezu tijela javne vlasti da omogući pristup zatraženoj informaciji, odnosno da objavljuje informacije neovisno o postavljenom zahtjevu kada takvo objavljivanje proizlazi iz obveze određene zakonom ili drugim propisom.
Informacija, u smislu navedenog Zakona (članak 5. stavak 1. točka 3.), predstavlja „svaki podatak koji posjeduje tijelo javne vlasti u obliku dokumenta, zapisa, dosjea, registra, neovisno o načinu na koji je prikazan (napisani, nacrtani, tiskani, snimljeni, magnetni, optički, elektronički ili neki drugi zapis), koji je tijelo izradilo samo ili u suradnji s drugim tijelima ili dobilo od druge osobe, a nastao je u okviru djelokruga ili u vezi s organizacijom i radom tijela javne vlasti.
Ponovna uporaba informacija, u skladu s člankom 5. stavkom 1. točkom 6. Zakona znači uporabu informacija tijela javne vlasti od strane fizičkih ili pravnih osoba, u komercijalnu ili nekomercijalnu svrhu različitu od izvorne svrhe za koju su informacije nastale, a koja se ostvaruje u okviru zakonom ili drugim propisom određenog djelokruga ili posla koji se uobičajeno smatra javnim poslom. Razmjena informacija između tijela javne vlasti radi obavljanja poslova iz njihova djelokruga ne predstavlja ponovnu uporabu.
Informacije kojima raspolaže Javna ustanova za razvoj Međimurske županije REDEA, a koje su od javnog interesa, javnosti su dostupne na sljedeće načine:
- na internetskim stranicama (www.redea.hr),
- putem e-biltena,
- održavanjem tiskovnih konferencija i davanjem priopćenja sredstvima javnog priopćavanja,
- neposrednim pružanjem informacija korisniku koji je podnio zahtjev za pristup informacijama,
- uvidom u dokumente i izradom preslika dokumenata koji sadrže tražene informacije,
- dostavljanjem korisniku koji je podnio zahtjev pisanu informaciju, preslike dokumenata koji sadrže traženu informaciju ili drugi oblik informacije.
Zahtjev na ostvarivanje prava na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija može se podnijeti:
- pisanim zahtjevom na adresu elektroničke pošte: redea@redea.hr,
- telefonom na broj: 040/395 560,
- poštom na adresu: Javna ustanova za razvoj Međimurske županije REDEA, Bana Josipa Jelačića 22, 40 000 Čakovec
osobno na gore navedenu adresu, od ponedjeljka do četvrtka, od 9 do 15 sati.
Službenica za informiranje: Jana Trajkova
Zamjenica Službenice za informiranje: Marija Jambrović
Najčešće tražene informacije od Javne ustanove REDEA odnose se na strateške dokumente i projekte financirane iz fondova EU-a.
Napomena
Javna ustanova REDEA ima pravo na naknadu stvarnih materijalnih troškova koji nastanu pružanjem informacije korisniku prava na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija, kao i na naknadu troškova dostave tražene informacije. Visina naknade za pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija, određena je sukladno kriterijima iz članka 19. stavka 3. Zakona o pravu na pristup informacijama.
Zakon o pravu na pristup informacijama (NN 25/13,85/15,69/22)
Kriteriji za određivanje visine naknade iz članka 19. stavka 2. Zakona o pravu na pristup informacijama (NN 12/14).
Uvjeti za ponovnu uporabu informacija
Odluka o imenovanju službenice za informiranje
Odluka o imenovanju zamjenika službenika za informiranje
Obrasci Zahtjeva za ostvarivanje prava na pristup informacijama
Obrazac 2. Zahtjev za pristup informacijama
Obrazac 3. Zahtjev za dopunu ili ispravak informacije
Obrazac 4. Zahtjev za ponovnu uporabu informacija
PPI – Godišnja izvješća
Upitnik za samoprocjenu usklađenosti postupanja tijela javne vlasti sa Zakonom o pravu na pristup informacijama
JAVNO DOKUMENTIRANO GRADIVO
Organi JU REDEA su Upravno vijeće i Ravnatelj. Članovi Upravnog vijeća JU REDEA su:
- Željka Kovač, predsjednica
- Ivica Baksa, član
- Maja Golubić, predstavnica radnika
Ravnateljica JU REDEA je Sandra Polanec Marinović, dipl. inf.
Dnevni red sjednica:
- Dnevni red 1. sjednice Upravnog vijeća
- Dnevni red 2. sjednice Upravnog vijeća
- Dnevni red 3. sjednice Upravnog vijeća
- Dnevni red 4. sjednice Upravnog vijeća
- Dnevni red 5. sjednice Upravnog vijeća
- Dnevni red 6. sjednice Upravnog vijeća
- Dnevni red 7. sjednice Upravnog vijeća
- Dnevni red 8. sjednice Upravnog vijeća
- Dnevni red 9. sjednice Upravnog vijeća
- Dnevni red 10. sjednice Upravnog vijeća
- Dnevni red 11. sjednice Upravnog vijeća
- Dnevni red 12. sjednice Upravnog vijeća
- Dnevni red 13. sjednice Upravnog vijeća
- Dnevni red 14. sjednice Upravnog vijeća
- Dnevni red 15. sjednice Upravnog vijeća
- Dnevni red 16. sjednice Upravnog vijeća
- Dnevni red 17. sjednice Upravnog vijeća
- Dnevni red 18. sjednice Upravnog vijeća
- Dnevni red 19. sjednice Upravnog vijeća
- Dnevni red 1. sjednice Upravnog vijeća
- Dnevni red 2. sjednice Upravnog vijeća
- Dnevni red 3. sjednice Upravnog vijeća
- Dnevni red 4. sjednice Upravnog vijeća
- Dnevni red 5. sjednice Upravnog vijeća
- Dnevni red 6. sjednice Upravnog vijeća
Odluke Upravnog vijeća u 2023. godini:
- Izvještaj proračunskih korisnika 1.-12.2022. (objavljeno 2.2.2023.)
- Obrazac US-PR US-RAS 2022
- Bilješke uz financijske izvještaje
- Odluka godišnje financijsko izvješće 1.-12.2022.
- Odluka o raspodjeli rezultata za 2022.
- Odluka o donošenju Godišnjeg izvještaja o radu za 2022. godinu
- Izvješće o radu za 2022. godinu
- Odluka o donošenju Godišnjeg izvještaja o izvršenju financijskog plana za 2022. godinu
- Izvještaj o izvršenju financijskog plana za 2022. godinu (objavljeno 5. 4. 2023.)
- Odluka o davanju suglasnosti na Sporazum o partnerstvu u provedbi projekta CE-Spaces4All – Accessible Spaces for All- Improving Accessibility of Tourism for Persons with Disabilities in Central Europe
- Odluka o davanju suglasnosti na Sporazum o partnerstvu u provedbi projekta EXPRESS – European regions promoting renewable energy self-sufficiency
- Pravilnik o radu Javne ustanove REDEA
- Odluka o donošenju Polugodišnjeg izvještaja o izvršenju financijskog plana 1-6-2023
- Izvještaj proračunskih korisnika 1.-6.2023 (objavljeno 31.7.2023.)
- Odluka o donošenju Polugodišnjeg izvješća o radu 1-6-2023
- Obrazac US-PR US-RAS 2023
Odluke Upravnog vijeća u 2022. godini:
- Odluka o ovlaštenju za potpisivanje naloga za službena putovanja
- Odluka o donošenju Polugodišnjeg izvještaja o izvršenju financijskog plana 1-6-2022
- Odluka o donošenju Polugodišnjeg izvješća o radu 1-6-2022
- Pravilnik o unutarnjem ustrojstvu Javna ustanova REDEA
- Izvještaj proračunskih korisnika 1.-12.2021. (objavljeno 4.2.2022.)
- Odluka godišnje financijsko izvješće 1.-12.2021.
- Odluka godišnji izvještaj o radu za 2021.
- Odluka o raspodjeli sredstava za 2021.
- Izvješće o radu za 2021.
- Obrazac US-PR US-RAS 2021
- Bilješke uz financijske izvještaje
- Odluka i I. izmjenama i dopunama financijskog plana za 2022.
- I. izmjene i dopune financijskog plana za 2022. godinu
- Odluka o donošenju financijskog plana za 2023.
- Financijski plan za 2023. godinu
- Odluka o donošenju godišnjeg plana za 2023.
- Godišnji plan rada za 2023. godinu
Odluke Upravnog vijeća u 2021. godini:
- Odluka o donošenju GFI za 2020. godinu
- ODLUKA O RASPODJELI REZULTATA ZA 2020.
- Izvještaj proračuna, proračunskih i izvanproračunskih korisnika 1-12 2020
- Bilješke uz financijske izvještaje 2020
- Godišnji radni plan JU REDEA 2021.
- Odluka o donošenju Godišnjeg plana rada za 2021. godinu
- Pravilnik o unutarnjem ustrojstvu JU REDEA
- Izvješća o ostvarenim prihodima i rashodima 1-6-2021
- Obrazloženje za 1. rebalans 2021
- Odluka o donošenju Polugodišnjeg izvješća o radu 1-6-2021
- Odluka o 1. izmjenama i dop Financijskog plana za 2021.
- Pravilnik o radu
- Odluka o 2. izmjenama i dopunama financijskog plana za 2021.
- Odluka o godišnjem planu rada za 2022.
- Odluka o financijskom planu 2022.
Odluke Upravnog vijeća u 2020. godini:
- Izvješće o ostvarenim prihodima i rashodima za 2019.
- Izvještaji proračuna, proračunskih i izvanproračunskih korisnika za 2019.
- Odluka o donošenju polugodišnjeg izvješća o radu
- Odluka o raspodjeli rezultata poslovanja za 2019.
- Bilješke uz financijska izvješća 2019.
- Izvješće o radu za 2019.
- Odluka o donošenju godišnjeg izvještaja o radu za 2019.
- Odluka o donošenju polugodišnjeg izvješća o radu za 1-6 2020
- ODLUKA O II. IZMJENAMA FINANC PLANA ZA 2020
- Obrazloženje II. izmjena fin plana za 2020
- ODLUKA O DONOŠENJU FINANCIJSKOG PLANA ZA 2021.
- Obrazloženje financijskog plana za 2021
Odluke Upravnog vijeća u 2019. godini:
- Odluka o donošenju Financijskog izvještaja za 2018. godinu
- Odluka o donošenju Godišnjeg izvještaja o radu za 2018. godinu
- Odluka o donošenju polugodišnjeg izvješća Lipanj 2019.
- Odluka o potvrđivanju odluka donesenih na 4. sjednici UV
- Odluka o raspodjeli rezultata za 2018 godinu
- Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o radu
- Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutarnjem ustrojstvu
- Pravilnik o radu JU REDEA
- Zaključak o davanju suglasnosti na ugovor RK
- I REBALANS Financijskog plana 2019
- II.REBALANS Financijskog plana 2019
- Odluka o izmjenama i dopunama Financijskog plana za 2019. godinu
- Odluka o II. izmjenama i dopunama Financijskog plana za 2019. godinu
- Prijedlog financijskog plana 2020 – 2022 JU REDEA
- Odluka o donošenju Godišnjeg plana rada za 2020. godinu
- Odluka o donošenju Financijskog plana za 2020. godinu
- Obrazloženje fin plan 2020-2022 JU REDEA
- Godišnji radni plan JU REDEA 2020
- Odluka o II. izmjenama i dopunama Financijskog plana za 2019. godinu
Odluke Upravnog vijeća u 2018. godini:
- Statut
- Pravilnik o radu
- Pravilnik o provođenju postupaka jednostavne nabave
- Pravilnik o unutarnjem ustrojstvu i plaćama djelatnika
- Odluka o donošenju godišnjeg plana rada
- Godišnji plana rada JU REDEA 2019
- Odluka o donošenju financijskog plana rada
- Prijedlog financijskog plana
2018
- 26. 01. 2018. UPRAVLJANJE ZNANJEM U POLJOPRIVREDI
2017
- 19. 12. 2017. GODIŠNJA KONFERENCIJA O KORIŠTENJU EU FONDOVA
- 5. 12. 2017. ODRŽAN TREĆI CONNECT FORUM I RADIONICA U SKLOPU „AGRISHORT“ PROJEKTA
- 24. 11. 2017. EKO INOVACIJE – BUDUĆNOST DUNAVSKE REGIJE
- 23. 09. 2017. PROJEKTOM CYN DO NOVIH VJEŠTINA ZA RAD S MLADIMA U MEĐIMURJU
- 21. 09. 2017. PREKOGRANIČNIM SREDSTVIMA DO NOVIH TURISTIČKIH ATRAKCIJA
- 12. 5. 2017. INTENZIVNIM RADOM NA EU PROJEKTIMA DO RASTA I RAZVOJA LOKALNE ZAJEDNICE
- 10. 5. 2017. EU POTPORE ZA PODUZETNIKE – PREDSTAVLJENE PRILIKE I ISKUSTVA
2016
- 13. 12. 2016. REDEA KROZ EDUKACIJE POTIČE RAZVOJ ALTERNATIVNE POLJOPRIVREDE
- 07. 12. 2016. REDEA PONOVO POVEZALA MEĐIMURSKE POLJOPRIVREDNIKE I UGOSTITELJE
- 13. 06. 2016. RAZVOJNO-EDUKACIJSKIM CENTROM ZA METALSKU INDUSTRIJU DO BOLJE PLAĆENIH RADNIH MJESTA
2015
- 22. 12. 2015. REDEA I TICM PREDANI RAZVOJU MEĐIMURJA
- 29. 04. 2015. REDEA POTIČE SURADNJU MEĐIMURSKIH UGOSTITELJA I POLJOPRIVREDNIH PROIZVOĐAČA
2014
- 10. 12. 2014. USMJERENI RAZVOJ MEĐIMURSKE ŽUPANIJE OD 2004. DO DANAS
- 28. 02. 2014. ZNANJE I PRILIKA ZA RAZVOJ NOVIH KOMPETENCIJA ZA VIŠE OD 400 OSOBA
- 25. 02. 2014. IZUZETNO VELIK INTERES ZA PODUZETNIČKI IMPULS 2014.
- 23.01.2014. Prednosti prekogranične regije koristit ćemo za ciljano privlačenje stranih ulaganja
- 29.01.2014. REDEA POKRENULA PROGRAM IZDAVANJA JAMSTAVA ZA PODUZETNIKE I OBRTNIKE U PRERAĐIVAČKOJ …
2013
- 19. 11. 2013. TRANSFER ZNANJA O ODRŽIVOM REGIONALNOM RAZVOJU KROZ PROJEKT RETHINK
- 02. 05. 2013. Internetskim portalom Visit Međimurje hvatamo korak sa svjetskim trendovima
- 24. 05. 2013. Više od 160 sudionika posjetilo Centar znanja Međimurske županije na Dan otvorenih v…
- 28. 06. 2013. Srednjoškolci s entuzijazmom krenuli u lov na zvjezdice
- 23. 07. 2013. Delegacija Veleposlanstva SAD-a u posjetu Centru znanja Međimurske županije
- 22. 08. 2013. Projekti međimurskih poduzetnika među najuspješnijima u dobivanju bespovratnih potpo…
- 30. 08. 2013. Aktualna tema strukturnih fondova EU i Kohezijskog fonda zainteresirala velik broj s…
- 06. 09. 2013. Tri dana posvećena stjecanju vještina za pokretanje vlastitog posla
- 16. 09. 2013. Nova potvrda vrijednosti projekta Centra znanja Međimurske županije
- 05. 11. 2013. Kako do učinkovitih izravnih stranih ulaganja do 2020. godine?
- 06. 11. 2013. Dan HZZ-a obilježen početnom konferencijom projekta Osnaživanje lokalnog partnerstv…
- 20. 11. 2013. Gotovo 200 polaznika prošlo edukacije o pripremi i provedbi projekata i razvojnih i…
- 05. 12. 2013. Interaktivni portal Visit Međimurje za suvremenu turističku destinaciju
- 09. 12. 2013. Ususret 10 godina REDEA-e
- 17. 12. 2013. Kako privući nova ulaganja u Međimursku županiju?
- 29. 04. 2013. Poticaj poduzetničkoj kulturi kroz prekogranični projekt INTERINO
- 03. 04. 2013. REDEA započela s provedbom projekta EU Compass 2
- 07. 03. 2013. Održana početna konferencija projekta INVESTrategy
- 27. 02. 2013. Nastavljaju se edukacije za poduzetnike s ciljem jačanja konkuretnosti
- 19. 02. 2013. Potencijalnim korisnicima predstavljen Poduzetnički impuls 2013.
- 15. 02. 2013. Međimurski poduzetnici proširili znanje o EU projektima
- 29. 01. 2013. Trideset poduzetnika uspješno završilo edukaciju o pripremi EU projekata