Redea
Seminari

KAKO VODITI PRODAJNI RAZGOVOR I PREGOVARATI O CIJENI

Objavljeno 02.11.2022

Prodajni proces sastoji se od nekoliko faza, a jedna je i vođenje prodajnog razgovora. Bilo da prodajni razgovor vodite uživo, telefonski, mailom ili putem društvenih mreža, dobra komunikacija s potencijalnim kupcem ili klijentom u velikoj mjeri utječe na uspješnost poslovanja.

Kako bi pomogli zainteresiranim polaznicima u pripremi i vođenju uspješnih prodajnih razgovora, Tehnološko-inovacijski centar Međimurje d.o.o. zajedno s Centrom svjesnog poslovanja – Metanoia, organizira radionicu:

KAKO VODITI PRODAJNI RAZGOVOR I PREGOVARATI O CIJENI

koja će se održati u dva termina: 16. i 17. studenoga 2022. godine, od 11 do 15 sati,
u prostorijama Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje,
na adresi Bana Josipa Jelačića 22/B Čakovec.

Cilj radionice je polaznike naučiti o strukturi pregovaračkog procesa, temeljnim kategorijama prodajnog razgovora te kako osigurati najbolje cijene za vlastite proizvode.

Teme radionice su sljedeće:

  1. Priprema za prodajni razgovor
  2. Četiri faze prodajnog razgovora
  3. Vođenje prodajnog razgovora
  4. Prigovori vezani uz cijenu i uvjete i kako ih rješavati
  5. Kako pregovarati cijenu

 

SADRŽAJ RADIONICE:

Kako voditi prodajni razgovor

·         kako započeti, kako i na koji način uključiti klijenta?

·         kojim pitanjima poticati i voditi razgovor da biste zaključili prodaju?

Prezentiranje proizvoda ili usluge

Na što se fokusirati:​

·         Jesu li i koliko klijentu važne karakteristike proizvoda ili usluge koje nudite ili ga zanimaju pozitivni učinci, vrijednost koristi koje dobiva korištenjem proizvoda i usluga?

Što je klijent uistinu voljan platiti?

·         Koji problem kupovinom vašeg proizvoda ili usluge kupca rješava?​

·         Koju vrijednost klijent dobiva korištenjem?

Što kad je cijena kamen spoticanja?

·         Je li cijena uistinu ključni faktor za zaključivanje prodaje?

·         Kako se nositi sa prigovorom vezanim uz cijenu: Preskupi ste… Cijena nam odgovara… Imamo bolju ponudu…

·         Kako pregovarati oko cijene i kako postaviti cjenovne pragove?

 

PREDAVAČICA

Snježana Kupres, ing. zračnog prometa, konzultant, NLP trener & Sales Expert trener s 28 godina iskustva u prodaji i razvoju poslovanja u međunarodnim zrakoplovnim kompanijama: Malaysia Airlines, Tal Aviation Group Izrael – EL Al, China Airlines, Quantas, Ethiopian Airlines i Cathay Pacific.

Poslovni put u području edukacija započinje 2007. godine u Kuala Lumpuru kao Sales Trainer Expert. Od  tada se kontinuirano usavršava u području prodaje, pregovaranja, socijalnih kompetencija, neurolingvističkog programiranja, coachinga. Edukacije polazi u Zagrebu, Singapuru, Ženevi, Kuala Lumpuru, Londonu. 2013. godine stječe licencu certificiranog trenera neurolinguističkog programiranja. 2016. godine kreće u vlastitu poduzetničku inicijativu – savjetovanje u poslovanju Metanoia – centar svjesnog poslovanja.

Kao predavač i trener iz područja prodaje, pregovaranja, socijalnih i društvenih kompetencija drži edukacije i surađuje s brojnim poduzećima u Hrvatskoj i inozemstvu. Radionice vodi na engleskom i hrvatskom jeziku.

Cijena radionice iznosi 1.250,00 KN, a potencijalni sudionici prijavljuju se ispunjavanjem prijavnog obrasca koji se nalazi na podnožju najave. Broj sudionika je ograničen na 12 osoba. Prijave se primaju zaključno s 15. studenog 2022. g.

 

Plaćanje se vrši avansno prije početka radionice. Polaznici na radionicu moraju donijeti potvrdu o izvršenom plaćanju ili je prethodno poslati na e-mail: info@ticm.hr.

Prijavni obrazac

 

Podaci za plaćanje:

Tehnološko-inovacijski centar Međimurje d.o.o.

Bana Josipa Jelačića 22b, Čakovec

IBAN HR3523400091116043187 kod PBZ d.d.

Iznos: 1250,00 kn

Opis plaćanja: TICM radionica

Napomena: Račun se izdaje na osobu/poduzeće koje je izvršilo uplatu kotizacije. Za sva pitanja molimo obratiti se na info@ticm.hr.

 

Skip to content