VINSKA OMOTNICA – PROMIDŽBA NA TRŽIŠTIMA TREĆIH ZEMALJA

VINSKA OMOTNICA – PROMIDŽBA NA TRŽIŠTIMA TREĆIH ZEMALJA

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je u Narodnim novinama 131/15 novi natječaj iz Vinske omotnice za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja.

Korisnici ove mjere su proizvođači vina upisani u Vinogradarski registar, javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina te udruge proizvođača vina i zadružni savezi.

Dozvoljena ulaganja unutar mjere su:
objavljivanje reklama u medijima trećih zemalja (tisak, televizija, radio, internet),
• ulaganja u odnose s javnošću, promociju i marketing, uključujući organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku,
promociju imidža Hrvatske,
• promotivne prodaje,
• ulaganja u izradu i distribuciju promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja,
• ulaganja u sudjelovanje na sajmovima i drugim događanjima na tržištima trećih zemalja
• ulaganje u provođenje istraživanja tržišta trećih zemalja

Najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu je 200.000 eura. Rok za podnošenje prijava na novi natječaj za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja traje do 31. prosinca 2015. godine.

Više informacija možete vidjeti OVDJE.