VINSKA OMOTNICA: PROMIDŽBA NA TRŽIŠTIMA TREĆIH ZEMALJA 2017

VINSKA OMOTNICA: PROMIDŽBA NA TRŽIŠTIMA TREĆIH ZEMALJA 2017

U Narodnim novinama broj 43/17 objavljen je novi natječaj za mjeru „Promidžba na tržištima trećih zemalja“, iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018. (tzv. „Vinska omotnica“).

Potencijalni korisnici unutar natječaja su:

  • proizvođači vina (fizičke ili pravne osobe) upisani u Vinogradarski registar,
  • javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina (osim korisnika Državnog proračuna),
  • udruge proizvođača vina i zadružni savezi (čije su članice barem tri zadruge koje se bave proizvodnjom vina).

Prihvatljiva ulaganja unutar natječaja su:

  • objavljivanje reklama u medijima trećih zemalja (tisak, televizija, radio, internet),
  • ulaganja u odnose s javnošću, promociju i marketing uključujući organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku, promociju imidža Hrvatske, promotivne prodaje,
  • ulaganja u izradu i distribuciju promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja,
  • ulaganja u sudjelovanje na sajmovima i drugim događanjima na tržištima trećih zemalja,
  • ulaganje u provođenje istraživanja tržišta trećih zemalja.

Razina potpore iznosi do 80% od ukupno prihvatljivih troškova, a najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu je 200.000 EUR.

Rok za podnošenje prijava je do 31. svibnja 2017.

Više informacija o natječaju Promidžba na tržištima trećih zemalja,možete naći  na slijedećoj poveznici: http://www.apprrr.hr/vinska-omotnica-1033.aspx