STRATEŠKIM MARKETINŠKIM PLANOM RAZVOJA TURIZMA DO JEDINSTVENOG IMIDŽA MEĐIMURSKE ŽUPANIJE

STRATEŠKIM MARKETINŠKIM PLANOM RAZVOJA TURIZMA DO JEDINSTVENOG IMIDŽA MEĐIMURSKE ŽUPANIJE

JPC

REDEA je u suradnji s Institutom za turizam krenula u izradu Strateškog marketinškog plana razvoja turizma za Međimursku županiju, kojim će se definirati jedinstveni imidž županije kao turističkog odredišta. Na inicijalnom sastanku koji je održan u četvrtak, 13. veljače 2014., dogovoren je redoslijed predstojećih aktivnosti kao i njihov vremenski okvir. Kreiranje Strateškog marketinškog plana razvoja turizma bit će participativni proces te će se tako u sljedećih 10 mjeseci koliko će trajati izrada dokumenta organizirati obilazak terena te održati dvije radionice s većim brojem sudionika i deset fokus grupa.
 

Izrada ovog dokumenta jedna je od aktivnosti u sklopu projekta „Joint planning and cooperation for long-term development in the cross-border region“ (skraćeni naziv: Joint planning CODE) financiranog iz Programa IPA prekogranične suradnje Mađarska – Hrvatska 2007. – 2013. Vodeći partner projekta je Regionalna razvojna agencija Međimurje. U projektu, osim REDEA-e, sudjeluje  Turistička zajednica Međimurske županije i mađarski partneri Regionalna razvojna agencija županije Zala (ZMT) te Razvojna agencija Balaton (LBDCA) iz Siofoka.

JPC