SEMINAR “DRUŠTVENI MARKETING”

SEMINAR “DRUŠTVENI MARKETING”

Regionalna razvojna agencija Međimurje REDEA d.o.o. u okviru projekta ePoslovanje – Poboljšanje poslovne konkurentnosti putem elektroničkog poslovanja i projekta “Obrazovanje za poduzetništvo“ organizira

 

seminar

DRUŠTVENI MARKETING

   

 

Korištenje društvenih mreža za marketing i promociju malih i srednjih poduzeća

 

 koji će se održati

u srijedu 7. prosinca 2011. godine s početkom u 9,00 sati

u multimedijalnoj dvorani Tehnološko Inovacijskog Centra Međimurje,

Bana Josipa Jelačića 22b, Čakovec

 

Društvene mreže – revolucija, trend ili kratkotrajna nuspojava? Donedavno su društvene mreže bile novitet i zbog toga marginalizirane kao marketinški alat i interpretirane kao nešto “što treba prepustiti profesionalcima”. Danas osnovno pitanje više nije da li vam u poslovanju trebaju Facebook ili Twitter, već na koji način ih najbolje možete iskoristiti u marketinškim nastojanjima i integrirati ih s tradicionalnim metodama koje ste koristili do sad. Internet pruža nebrojene mogućnosti, a na ovom seminaru ćemo se posvetiti jednom od njegovih najinteresantnijih i najbrže rastućih lica – društvenom umrežavanju. Radionica je namijenjena donositeljima odluka u malim i srednjim poduzećima te zaposlenicima u prodaji i informatičkom odjelu.

 

Program seminara

 

9,00 – 9,05

Predstavljanje projekta e-Poslovanje

9,05 – 10,05

Društvene mreže

 

Što su društvene mreže, zastupljenost društvenih mreža (Facebook, Twitter i LinkedIn); ostale društvene mreže – Youtube, FourSquare, Flickr, Delicious, MySpace.

10,05 – 10,20

Pauza

10,20 – 12,05

Što je društveni marketing?

 

Osnovne značajne društvenog marketinga ; 4C – Content (Sadržaj) – Context (Kontekst) – Connection (Umrežavanje) – Community (Zajednica)

 

Hijerarhija društvenog marketinga i predstavljanje svakog segmenta

  • Blogovi – kako i zašto blogati, top platforme i trikovi
  • RSS (Really Simple Syndication) – što je i kako funkcionira
  • Društvene oznake (social bookmarking) – što je i kako ih koristiti
  • Društvene mreže – Facebook i LinkedIn
  • Mikro platforme – Twitter

12,05 – 12,15

Pauza

12,15 – 12,45

Upravljanje internetskim zajednicama – novo zanimanje Community manager

12,45 – 13,15

Utjecaj društvenih mreža na optimalizaciju pretraživačkih alata (SEO)

13,15 – 13,45

Studija slučaja – Sapunice.net

 

Sudjelovanje na seminaru je besplatno, a broj sudionika ograničen. Kako bi se prijavili za sudjelovanje ispunjeni prijavni obrazac pošaljite na adresu elektroničke pošte: eposlovanje@redea.hr ili na broj faksa 040 395 542. Krajnji rok za prijavu je 5. prosinca 2011. godine.

Dodatne informacije o seminaru možete dobiti putem telefona pozivom na broj 040 395 560.

 

Predavač: Ratko Pesek

Osnivač i direktor tvrtke Qmini d.o.o. koja se bavi web tehnologijama, grafičkim dizajnom i internet marketingom. Ratko je internet entuzijast i strastveni surfer, vječiti optimist i pionir u hrvatskim web sferama. Davne 1999. godine, kada se počeo baviti internetom, pokrenuo je prvi hrvatski lokalni news portal, a danas iza sebe ima stotinjak realiziranih web projekata u Hrvatskoj i svijetu. Vlasnik je jednog od najposjećenijih portala u Hrvatskoj koji mjesečno posjeti preko 600.000 posjetitelja – sapunice.net. U Qminiju, osim vođenja tvrtke, uglavnom se bavi idejama i konceptima, art direkcijom i realizacijama “nemogućeg” s posebnim naglaskom na internet marketing.