RADIONICA – UPRAVLJANJE ZALIHAMA

RADIONICA – UPRAVLJANJE ZALIHAMA

Regionalna razvojna agencija Međimurje – REDEA i poduzeće Logiko organiziraju u Čakovcu u poslovnim prostorima REDEA-e radionicu na temu 

UPRAVLJANJE ZALIHAMA

Čakovec, REDEA, Bana Josipa Jelačića 22

 

23. studenog 2010. godine, 10:00-14:00 sati

 Kako je u današnje vrijeme recesije vrlo bitno smanjivanje troškova u poslovanju, kroz ovu radionicu polaznici će naučiti:

  • Tehnike ABC i XYZ analize te kako strateški i proaktivno djelovati na smanjenje troškova zaliha;

  • Kako izračunati optimalne zalihe za svaki artikl;

  • Kako pronaći prave uzroke viška zaliha;

  • Kako identificirati nekurentne zalihe u ranoj fazi na osnovu analize koeficijenata obrtaja;

  • Definirati nivo usluge za svaku kategoriju zaliha;

  • Uskladiti nabavnu i prodajnu strategiju za svaku kategoriju zaliha;

  • Definirati politiku zaliha;

  • Povećati točnost i ažurnost zaliha.

Sadržaj seminara:

 

Analiza zaliha

• Klasifikacija i analiza zaliha (ABC i XYZ analiza);

• Definiranje sigurnosne zalihe

• Uspostava optimalne razine zaliha:

• Mjerenje i izvještavanje (cash-to-cash-cycle-time, koeficijent obrtaja…);

• Informatička podrška optimiranju zaliha  

Troškovi u upravljanju zalihama

• Zaliha – kratkotrajna ili dugotrajna imovina?

• Optimiranje troškova zaliha

• Uzroci viškova na skladištu

Aktivnosti za smanjenje zaliha

• Načini upravljanja zalihama;

• Vrste zaliha

• Metode za kontrolu zaliha

• Koncepti upravljanja zalihama (Kanban, VMI…)

• Kako kontrola zaliha utječe na prodaju i profit poduzeća?

 

Predavač i voditelj radionice bit će gospodin Antonio Zrilić – certificirani SAP konzultant za logistiku i nabavu. Sudjelovao je na mnogim domaćim i međunarodnim projektima uvođenja SAP sustava i optimizacije logistike. Posjeduje višegodišnje iskustvo na području edukacije i razvoja menadžmenta. Specijalizirao se za teme iz logistike i nabave, a uz to je autor jedinstvenih treninga Kako smanjiti zalihe u 6 koraka i 5 vještina za vođenje nabave. Do sada je održao takve treninge za više od 80 kompanija različitih branši na otvorenim treninzima i in-house radionicama. Predaje na visokoj školi za logistiku.  2007. osnovao je  tvrtku LOGIKO te od tada radi kao samostalni poslovni konzultant za područja optimiranja skladišta, zaliha i nabave u poduzećima. Do sada je za potrebe različitih tvrtki osmislio i proveo više uspješnih projekata vezanih uz optimizaciju troškova u logistici. Suradnik je više stručnih časopisa i publikacija (Business.hr, Eukonomist, Poslovni savjetnik, Lider, Progressive magazin, Infotrend). Nosilac je certifikata „Green Belt Six Sigma“. Član je Udruge poslovnih savjetnika te Udruge za upravljanje lancem opskrbe i Hrvatske udruge za nabavnu djelatnost.

S obzirom na prisutna nepovoljna ekonomska kretanja, važnost praćenja, upravljanja i optimizacije zalihe u trenutnoj gospodarskoj i financijskoj krizi, pozivamo Vas da svojim sudjelovanjem iskoristite priliku da kroz ovu radionicu unaprijedite svoje poslovanje.

Tvrtka Logiko svakom će sudioniku radionice na poklon dati demo verziju Stock Optimizera – softvera za optimiranje zaliha.

Iako je sudjelovanje na radionici besplatno, broj mjesta je ograničen te Vas ljubazno molimo da kao potvrdu svog dolaska popunite prijavnicu koju možete skinuti OVDJE. Popunjenu prijavnicu molimo da pošaljete do 15. studenog 2010. godine na adresu elektroničke pošte redea@ck.t-com.hr ili na broj faksa 040 395 142.

Za dodatna pitanja vezana uz radionicu slobodno se obratite u REDEA-u na broj telefona +385 40 395 580.

U nadi da ćete se odazvati našem pozivu, srdačno Vas pozdravljamo,

 

Matija Derk, v.r.

direktor

REDEA d.o.o.