Treći poziv:

1. Athleisure

Poduzeća STUDIO STUFF d.o.o. iz Hrvatske i HELKON RUHAIPARI Kft. iz Mađarske izabrana su preko Interreg V-A Programa prekogranične suradnje Mađarska-Hrvatska 2014.-2020., B Light, za sufinanciranje zajedničkog projekta „Athleisure, novi oblici mode uz revolucionarnu tehnologiju“. Ukupna vrijednost projekta iznosi 277.636,10 €, od čega je 75 % ili 208.227,07 € financirano iz EU izvora dok je ostatak financiran iz vlastitih izvora poduzeća.

Projekt traje 18 mjeseci. Provedba projekta je započela 1. rujna 2020. godine, a završava 28. veljače 2021. godine. Projekt se provodi na području Međimurske županije u Hrvatskoj i županije Baranya u Mađarskoj. Predmet suradnje je stvaranje i prodaja novog proizvoda - kolekcije za sport i slobodno vrijeme (poput tajica, sportskih topova, majica itd.) koja će se proizvesti korištenjem nove tehnologije krojenja i šivanja (bešavne). Poduzeća će uvesti inovativne procese u postojeću proizvodnju, a na novim međunarodnim tržištima predstavit će nove proizvode karakteristične za zdrav i aktivan stil života. Na taj način omogućit će se izrada lijepo dizajniranih proizvoda koji u potpunosti objedinjuju modu s funkcionalnošću odjeće kako bi se zadovoljile potrebe različitih korisnika.

2. TOUREX

Poduzeća Malo selo d.o.o. iz Hrvatske i PANNONIA INFERIOR Idegenforgalmi Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. iz Mađarske izabrana su preko Interreg V-A Programa prekogranične suradnje Mađarska-Hrvatska 2014.-2020., B Light, za sufinanciranje zajedničkog projekta "TOUREX - Proširenje turističkog tržišta od strane obiteljskih pružatelja turističkih usluga uz Dravu i Muru“. Ukupni iznos projekta je 349.210,00 € od čega je 75 % ili 261.907,50 € financirano iz EU izvora dok je ostatak financiran iz vlastitih izvora. Projekt traje 18 mjeseci. Provedba projekta je započela 1. lipnja 2020. godine, a završava 30. studenog 2021. godine. Projekt se provodi na području Međimurske županije u Hrvatskoj i županije Baranya u Mađarskoj. Cilj projekta je zajednički razvoj novog proizvoda za turiste, kao i postavljanje novih tematskih proizvoda u obliku turističkog paketa koji će privući nove posjetitelje i stvoriti prepoznatljiv proizvod:

  1. Razvoj interpretacijskih točaka s atraktivnim sadržajima i prezentacijskim elementima (Bajkovita šuma i Dvorište tradicije) - Edukativna oprema i zabavne igre s AR sadržajem, dostupne putem pametnih telefona
  2. Zajednički razvoj softvera za dvostruku kooperativnu i konkurentnu instalaciju (gaming jedinica) - „Zrinski - čuvari prošlosti“
  3. Razvoj gastronomskog branda Zrinski (Zrinski kuharica)
  4. Inovativni turistički paketi između Mađarske i Hrvatske za različite ciljne skupine (obitelji, bicikliste, poslovne goste itd.).