PREDSTAVLJENI REZULTATI PROJEKTA IMPER

PREDSTAVLJENI REZULTATI PROJEKTA IMPER

arhiva_Image_Naslovnica
Aktivnosti projekta IMPER bliže se kraju te su do sada ostvareni svi predviđeni rezultati koji su predstavljeni u četvrtak 13. studenog u dvorani Zrinski zgrade Scheier u Čakovcu.
 
Ugovor o financiranju projekta „IMPER – Jačanje gospodarskih veza Međimurja i Pomurja“ potpisan je 26. studenog 2007. godine između Središnje agencije za financiranje i ugovaranje i REDEA-e. Projekt je financiran iz programa Phare 2006 u okviru programa prekogranične suradnje INTERREG IIIA. U okviru istog programa financirana su još dva REDEA-ina projekta – Green Energy i InveStimulation. Ukupna vrijednost IMPER-a je 95.777,35 EUR od čega je od strane Europske komisije i Ministarstva regionalnog razvoja, šumarstva i vodnog gospodarstva sufinancirano 74,78%. Partner na projektu je RRA Mura iz Murske Sobote.
 
U projektu je sudjelovalo 15 poduzetnika iz Međimurja i 5 iz Pomurja koji su odabrani na temelju natječaja objavljenog u lokalnim medijima. Poduzetnici su sudjelovali u edukaciji iz marketinga nakon koje su uslijedila dva kruga individualnih sastanaka na kojima je konzultantica mr.sc. Elvira Mlivić Budeš poduzetnicima pomagala analizirati i unaprijediti marketinšku funkciju njihovih poduzeća. Treći krug konzultacija odnosio se na unapređenje komunikacijskih i pregovaračkih vještina.
 
Svi poduzetnici koji sudjeluju u projektu imali su prilike predstaviti svoje proizvode i usluge na zajedničkom štandu na MESAP-u od 13. do 15. lipnja. Mnogi od njih iskoristili su ovu priliku za upoznavanje potencijalnih partnera te za stjecanje korisnog iskustva u sajmovanju. Na MESAP-u je predstavljena prva brošura i CD s promotivnim materijalima poduzetnika na hrvatskom, slovenskom i engleskom jeziku koje mogu koristiti za promociju na slovenskom i drugim tržištima. U okviru projekta napravljena je i web stranica www.imper-redea.com na kojoj su izvještaji sa svih projektnih događanja i korisni linkovi. Posebnost web stranice je  trojezična baza s podacima o svim sudionicima u projektu koja će se nadopunjavati i nakon završetka projekta, a koja može biti korisna za pronalaženje prekograničnih partnera.
 

 
Prilikom predstavljanja rezultata predstavljena je i trojezična brošura s korisnim sadržajima za poduzetnike iz regije koji žele uspostaviti prekograničnu suradnju ili unaprijediti svoju marketinšku funkciju. U brošuri su predstavljeni svi poduzetnici koji su sudjelovali u projektu te su dani korisni kontakti za prekograničnu suradnju. Tekst o marketingu za mala i srednja poduzeća napisala je konzultantica koja je radila na IMPER-u. U tekstu se osvrnula na točke koje su tijekom konzultacija uočene kritičnima kod većine poduzetnika. Brošure će osim same promocije projekta biti koristan dokument za sve poduzetnike iz regije koji žele uspostaviti prekogranične kontakte ili unaprijediti svoju marketinšku funkciju. Uz brošuru je predstavljen i multimedijalni CD sadržaja sličnog brošuri.
 
Nakon predstavljanja rezultata projekta organizirana je radionica na temu marketinga, koji je i bio jedan od fokusa projekta IMPER. Radionica je organizirana u suradnji s Ministarstvom gospodarstva, rada i poduzetništva, a vodila ju je konzultantica na projektu koja je sadržaj osmislila na temelju iskustva prikupljenih tijekom rada s međimurskim poduzetnicima. Na ovaj način je već na predstavljanju rezultata projekta nastavljeno s daljnjim aktivnostima na području podizanja kompetencija međimurskih poduzetnika.
 

 
Projekt će službeno završiti 30. studenog 2008. no suradnja između REDEA-e i slovenskih partnera se nastavlja na nizu projekata prijavljenih na ovogodišnji natječaj u okviru IPA operativnog programa Slovenija-Hrvatska.
 
Projektni tim IMPER-a:
Matija Derk – koordinator projekta
Sandra Polanec Marinović – Voditeljica projekta
Ivan Plačko – Asistent na projektu
Irena Horvat / Mirna Vurušić Kriković – administratori projekta