POZIV NA RADIONICU “PRIMJENA INFORMATIČKIH RJEŠENJA U MALIM I SREDNJIM TVRTKAMA

POZIV NA RADIONICU “PRIMJENA INFORMATIČKIH RJEŠENJA U MALIM I SREDNJIM TVRTKAMA

Suvremeno poslovanje nezamislivo je bez primjene informacijsko-komunikacijskih tehnologija. Malim i srednjim tvrtkama danas na raspolaganju stoje informatička rješenja prilagođena njihovim potrebama koja mogu uvelike unaprijediti sve poslovne funkcije, od nabave, proizvodnje, vođenja skladišta do prodaje i postprodajnih aktivnosti. Ušteda vremena i resursa, bolja povezanost poslovnih procesa te kvalitetnija interna komunikacija i komunikacija s kupcima ključni su čimbenici uspješnog poslovanja, a informatička rješenja nezaobilazan alat za njihovo ostvarivanje. Stoga REDEA u okviru projekta ePoslovanje organizira

 

 

RADIONICU 

 

e-poslovanje – PRIMJENA INFORMATIČKIH RJEŠENJA ZA UNAPRJEÐENJE POSLOVANJA MALIH I SREDNJIH TVRTKI 

 

 

utorak, 11. 10. 2011. godine s početkom u 9.00 sati

 

  prostorije Tehnološko Inovacijskog Centra Međimurje, Bana Josipa Jelačića 22B, Čakovec

 
Cilj radionice je kroz vježbe, praktične primjere i predavanja upoznati sudionike s korištenjem integriranih informacijskih sustava u svrhu poboljšanja poslovnih procesa. Bit će prikazan proces sustavne informatizacije tvrtke od začetka projekta do njegove potpune primjene i integracije u poslovni sustav. Sudionici radionice će također imati prilike sami izraditi analizu i prijedlog informatizacije što će im pomoći u planiranju daljnje informatizacije njihove tvrtke. Radionica je namijenjena donositeljima odluka u malim i srednjim poduzećima te zaposlenicima u prodaji i informatičkom odjelu.


Program radionice:

9:00 – 9:30

Uvod u radionicu – ciljevi

ERP sustavi – cjeloviti proizvodno-poslovni informacijski sustavi 

9:30 – 9:45

Vježba– Izrada dijagrama akcije za proces naručivanja

9:45 –  10:30

Sadržaj i struktura ERP sustava 

10:30 – 10:45

Pauza 

10:45 – 12:15

Nedostaci ERP sustava

Nabava i uvođenje ERP sustava 

12:15 – 12:30

Vježba – Izrada GAP analize između primjera softvera i studija slučaja poduzeća  

12:30 – 12:45

Pauza 

12:45 – 14:15

Elektronska razmjena dokumenata između ERP sustava

Upravljanje lancem nabave (SCM)

Upravljanje odnosima s kupcima (CRM) 

14:15 – 14:30

Vježba – Simulacija lanca nabave i naručivanje između više timova

 
Sudjelovanje na radionici je besplatno, a broj sudionika ograničen. Kako bi se prijavili za sudjelovanje, ispunjeni prijavni obrazac (koji možete preuzeti OVDJE) pošaljite na adresu elektroničke pošte: eposlovanje@redea.hr ili na broj faksa: 040 395 542. Krajnji rok za prijavu je 7. 10. 2011. godine.
 
Dodatne informacije o radionici možete dobiti putem telefona pozivom na broj 040 395 560.
 
 
Predavač
 
mr.sc. Franjo Cimerman diplomirao je i magistrirao na Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu. Trenutno je apsolvent na doktorskom studiju na području ERP sustava i informatizaciji proizvodnih sustava. Osim znanstvenog usavršavanja, ima bogato praktično iskustvo na području ERP sustava. Od 2004. godine je vlasnik i direktor poduzeća Cimerman Software koje se bavi izgradnjom i implementacijom ERP sustava i sličnih softverskih rješenja. Jedan je od osnivača i dopredsjednik Međimurskog IT clustera, udruženja 11 međimurskih informatičkih poduzeća kojima je cilj zajednički razvoj i implementacija složenih softverskih proizvoda.