ODRŽANE FOKUS GRUPE U PROCESU IZRADE STRATEŠKOG MARKETINŠKOG PLANA RAZVOJA TURIZMA MEĐIMURSKE ŽUPANIJE

ODRŽANE FOKUS GRUPE U PROCESU IZRADE STRATEŠKOG MARKETINŠKOG PLANA RAZVOJA TURIZMA MEĐIMURSKE ŽUPANIJE

rsz p6101104

Danas, 10. lipnja, u prostorima Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje, održan je drugi dio fokus grupa u procesu izrade Strateškog marketinškog plana razvoja turizma Međimurske županije. Izrada marketinškog plana jedna je od ključnih aktivnosti u okviru projekta Joint planning and cooperation for long-term development in the cross-border region (Joint planning CODE) koji zajedno s partnerima iz Mađarske provode REDEA i Turistička zajednica Međimurske županije.

Strateški marketinški plan razvoja turizma Međimurske županije izrađuje se u participativnom procesu kroz 5 radionica i 10 fokus grupa. Sudjelovanje svih dionika ključno je kako bi se izradio kvalitetan dokument u skladu sa situacijom na terenu te kreirao marketinški plan koji će biti temelj za buduće pozicioniranje i promociju Međimurja kao kvalitetne ruralne turističke destinacije.


Nakon što je početkom svibnja održana uvodna radionica, krenulo se s održavanjem fokus grupa. Fokus grupe vodili su stručnjaci iz Instituta za turizam, a glavne teme bile su: turistička atrakcijska osnova Međimurja, mogućnosti unaprjeđenja turističke ponude,  promocija Međimurja kao turističke destinacije te budući turistički brend Međimurja.


U narednih mjesec dana održat će se još dvije radionice –
radionica na temu SWOT analize 18. lipnja te radionica na temu brenda u prvom tjednu srpnja.


Prema planu, dokument će se dovršiti u studenom ove godine. 

rsz p6101104