ODRŽAN SEMINAR “BRANDIRANJE AUTOHTONIH PROIZVODA”

ODRŽAN SEMINAR “BRANDIRANJE AUTOHTONIH PROIZVODA”

arhiva_Image_DSC00038

 

 

U utorak, 18.03.2008. u trajanju od 10.00 do 15.30 sati u Scheierovoj zgradi je održan seminar na temu „Brandiranje autohtonih proizvoda“. Seminar je organizirala REDEA u okviru projektaEdukacija u poduzetništvuMinistarstva gospodarstva, rada i poduzetništva.

U prvom dijelu seminara kojeg je vodio gospodin Ugo Toić,  stručnjak za pitanja brendiranja, zaštite i certifikacije, 15-ak prisutnih sudionika upoznalo se sa značajem brendiranja kao i  s hrvatskim zakonodavnim okvirom i zakonodavstvom Europske unije na području označavanja proizvoda oznakom tradicionalnog ugleda hrane, oznakom izvornosti i oznakom geografskog porijekla. Na konkretnim primjerima sudionicima je objašnjeno kada je moguće dobiti koju od oznaka te što one ustvari znači za proizvode koji ih nose. Objašnjeni su između ostalog i proces dodavanja vrijednosti proizvodima te važnost sljedljivosti.

Drugi dio seminara koji je bio više marketinški usmjeren vodio je gospodin Robert Ripli, stručnjak za gastronomiju i marketing. Težište je bilo na temi kako stvoriti brend te definiranje situacija u kojima brendiranje doista ima smisla. Uz izlaganje o načinu nastanka brendova kroz povijest, tema su bili i pakiranje, ambalaže i dizajn poizvoda te načini plasmana proizvoda na tržište. Za sudionike je najzanimljivije ipak bilo proučavanje konkretnih primjera autohtonih međimurskih proizvoda koji teže postati međimurskim brendovima.