NATJEČAJ IZ „VINSKE OMOTNICE“ ZA MJERU PROMIDŽBA NA TRŽIŠTIMA TREĆIH ZEMALJA

NATJEČAJ IZ „VINSKE OMOTNICE“ ZA MJERU PROMIDŽBA NA TRŽIŠTIMA TREĆIH ZEMALJA

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju raspisala je novi natječaj u sklopu „Vinske omotnice“ za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja. Korisnici ove mjere su proizvođači vina upisani u Vinogradarski registar, javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina (osim korisnika državnog proračuna) te udruge proizvođača vina i zadružni savezi (čije su članice barem tri zadruge koje se bave proizvodnjom vina).

Prihvatljiva ulaganja odnose se na:
a) objavljivanje reklama u medijima trećih zemalja (tisak, televizija, radio, internet),
b) ulaganja u odnose s javnošću, promociju i marketing, uključujući organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku,
c) promociju imidža Hrvatske, promotivne prodaje, ulaganja u izradu i distribuciju promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja ,
d) ulaganja u sudjelovanje na sajmovima i drugim događanjima na tržištima trećih zemalja,
e) ulaganje u provođenje istraživanja tržišta trećih zemalja.

Tržište trećih zemalja obuhvaća sljedeće zemlje: Makedonija, Crna Gora, Srbija, Albanija, Kosovo, Bosna i Hercegovina, Švicarska, Lihtenštajn, Norveška, Rusija, Ukrajina, Kazahstan, Japan, Kina (uklj. Hong Kong), SAD, Kanada, Meksiko, Brazil, Australija, Koreja, Indija, Tajland, Malezija, Indonezija, Singapur.

Najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova iznosi 200.000 eura, a minimalni iznos potpore po projektu je 3.000 eura. Razina potpore iznosi do 80% ukupno prihvatljivih troškova.

Isti korisnik tijekom trajanja Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018. unutar mjere Promidžba na tržištima trećih zemalja može podnijeti najviše pet prijava godišnje za različite projekte.

Rok za podnošenje prijava je do 29. travnja 2016. godine.

Više informacija dostupno je na službenim stranicama APPRRR-a ili na slijedećoj poveznici.