KROZ STRATEŠKI MARKETINŠKI PLAN RAZVOJA TURIZMA DO DEFINIRANJA MEĐIMURSKOG BRENDA

KROZ STRATEŠKI MARKETINŠKI PLAN RAZVOJA TURIZMA DO DEFINIRANJA MEĐIMURSKOG BRENDA

U četvrtak, 10. srpnja 2014. g. Regionalna razvojna agencija Međimurje – REDEA, organizirala je treću po redu radionicu za potrebe izrade Strateškog marketinškog plana razvoja turizma za Međimursku županiju na kojoj je prisustvovalo 40-ak sudionika (poduzetnika u turizmu, predstavnika turističkih zajednica, institucija, predstavnika udruga, lokalne i regionalne samouprave i svih onih koji su na bilo koji način uključeni u kreiranje turističke ponude Međimurja i donošenje odluka ključnih za razvoj turizma na razini Županije).

 

U veljači 2014. g., REDEA, Turistička zajednica Međimurske županije i Institut za turizam započeli su s prvim aktivnostima u okviru izrade ovog značajnog dokumenta za međimurski turizam. Da bi Međimurje dobilo kvalitetan strateški dokument, primijenjen je participativni koncept izrade tj. uključivanje ključnih dionika u turizmu u radionice i fokus grupe. Do sad su održane tri radionice i 11 fokus grupa s otprilike 150 uključenih dionika od kojih je većina sudjelovala na svim događanjima i koji su dali neizmjerno veliki doprinos svojim iskustvom, prijedlozima i idejama.

Kroz ovu treću po redu, „Brend“ radionicu, kao ključan pojam koji će se koristiti pri kreiranju turističkog imidža Međimurske županije proizašao je pojam “SKLAD“. Sklad čovjeka, prirode, tradicionalne baštine, enologije, gastronomije – sklad duše i tijela u okruženju koje nudi alternativu užurbanom i stresnom životu koji diktira moderna urbana sredina.

 

Razrađena ideja brenda i definirani turistički proizvodi biti će još jedanput predstavljeni prilikom objave nacrta dokumenta koji će se javnosti prezentirati na četvrtoj radionici, u rujnu 2014 g.