KREATIVNO BRENDIRANJE

INTERAKTIVNA RADIONICA O STVARANJU BRENDA I UPRAVLJANJU NJIME

Znate li gdje, kada i na koji način ljudi dolaze do informacija o vama i što ih motivira da postanu i ostanu vaši kupci? Koji su razlozi njihove lojalnosti vašim proizvodima i zašto im daju prednost u odnosu na konkurentske?

 

Da biste bolje razumjeli na koji način vaši kupci percipiraju ono što vi predstavljate i što im nudite na tržištu potrebno je dobro poznavati svoj brend i upravljati njime na pravilan način.

Kako on nastaje, kako se njime upravlja, koji su alati i metode brendiranja najučinkovitiji za poslovanje, možete saznati na dvodnevnoj interaktivnoj radionici i dodatnom savjetovanju

Kreativno brendiranje

koja će se održati u informatičkoj učionici Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje

od srijede 25. srpnja do petka 27. srpnja 2018. godine

u terminima od 9 do 15 sati.

Radionica ja namijenjena malim i srednjim poduzetnicima, marketinškim stručnjacima, dizajnerima, voditeljima prodaje i svima koji na bilo način sudjeluju u donošenju strateških odluka u poduzeću. Radionicu će voditi Goran Levačić, voditelj Odjela za inkubaciju i edukaciju u TICM-u.

Program radionice Kreativno brendiranje:

1. dan – srijeda 25. srpnja 2018. godine

Definicija i upoznavanje brenda
Elementi branda i njihova uloga
Kreiranje branda i njegova tržišna vrijednosti
Interaktivne vježbe

2. dan – četvrtak, 26. srpnja 2018. godine

Kreativnost kao pokretač u stvaranju i upravljanu brendom
Vizualni identitet i njegova uloga u brendu
Društvene mreže kao alati u procesu upravljanje brendom
Interaktivne vježbe

3. dan – petak, 27. srpnja 2018. godine
Individualne konzultacije (termini prema dogovoru)

Na radionicu se možete prijaviti do 24. 7. 2018. putem online prijave:

Sudjelovanje na radionici je besplatno a broj sudionika ograničen na 15.

Radionica je organizirana u sklopu projekta TICM PPI 4.0 MSP  kojeg TICM provodi od ožujka 2018. godine, a trajat će ukupno 18 mjeseci. Projekt se provodi u sklopu Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.-2020.

 

Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj.

Sadržaj publikacije/emitiranog programa isključiva je odgovornost Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje d.o.o.