PROVEDBA STRATEŠKIH PROMOTIVNIH KAMPANJA NA EMITIVNIM TRŽIŠTIMA U 2018. GODINI

PROVEDBA STRATEŠKIH PROMOTIVNIH KAMPANJA NA EMITIVNIM TRŽIŠTIMA U 2018. GODINI

Hrvatska turistička zajednica (HTZ)  svojim promidžbenim aktivnostima želi podići svijest o Hrvatskoj kao atraktivnoj turističkoj destinaciji tijekom cijele godine te time ujedno utjecati na povećanje potražnje za hrvatskim turističkim proizvodim, povećanje turističkog prometa i opće potrošnje.

Sukladno navedenom HTZ planira uspostaviti suradnju s partnerima iz turističke industrije te aktivno promovirati hrvatsku turističku ponudu s ciljem privlačenja većeg broja gostiju po načelu ostvarenja opće koristi za sve nositelje ponude destinacije.

Osnovna aktivnost odnosi se na provedbu Strateške marketinške kampanje u 2018. godini na odabranim strateškim emitivnim tržištima.

Mogući partneri su avioprijevoznici i organizatori putovanja s organiziranim programima za Hrvatsku koji pojačavaju svoje programe ili proširuju period operacija u predsezoni i posezoni s tendencijom daljnjeg rasta u naredne 3 godine.

Uvjeti suradnje su da svi zainteresirani partneri dostave prijedlog medijskog plana za provođenje zajedničke kampanje u javnim medijima na emitivnim tržištima vezanim za partnerov program za Hrvatsku. Uz navedeni medijski plan potrebno je dostaviti prezentaciju sa strategijom oglašavanja i primjerima realizacije predloženih aktivnosti.

Prihvatljive marketinške aktivnosti uključuju:

  • Online oglašavanje uključujući i kampanje na društvenim mrežama
  • Tisak
  • Plakatiranje
  • TV/radio

Dostavljanje prijava i prijedloga odvijat će se na način da zainteresirani partneri svoje prijedloge za suradnju s pripadajućom dokumentacijom dostavljaju predstavništvu HTZ-a na predmetnom tržištu (Glavnom uredu HTZ-a za ostala tržišta ovisno o programima i sjedištu partnera). Na temelju pristiglih prijava, konačnu odluku o odabiru partnera za provođenje strateških promotivnih kampanja donosi Turističko vijeće HTZ-a.

Više informacija o Pozivu za iskazivanje interesa za provedbu strateških promotivnih kampanja na emitivnim tržištima u 2018. godini možete vidjeti OVDJE.